torsdag 6 oktober 2016

Förskoleklassens tankar om...

Vad skulle du göra om du hittade en skatt?

"Då skulle jag visa mamma den och sen skulle jag visa pappa den också. Sen skulle jag ställa den i mitt klädskåp."

"Jag skulle köpa världens STÖRSTA godispåse"

"Jag skulle köpa ett EGET hus."

"Jag skulle köpa en kanin."

"Jag skulle köpa ett nytt hus för vårt hus är JÄTTEGAMMALT!"

"Jag skulle köpa kaniner, hjärtan och ett armband."

"Jag skulle köpa ett hus."

"Jag skulle köpa en fyrhjuling, coca-cola och chips."

"Jag skulle ta hem den och öppna den. Sen skulle köpa massor med grejer för pengarna."

"Jag skulle dela den med någon jag tycker väldigt mycket om."

"Jag skulle köpa kex och en raket."

"Då skulle jag dela den med min familj. Och de skulle bada nakna men inte jag för jag skulle tycka det var för kallt."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar