lördag 28 februari 2015

Snart tillbaka :)

 Efter två fantastiska veckor i paradiset är jag åter på svensk mark. 

På måndag är jag tillbaka i klassen med många fina semesterminnen i bagaget :)

Här nedan ser ni några bilder från vår härliga resa.


Är man i  Mexico ska man väl ha en sombrero på huvudet eller?



Jag och Ellen en av de första dagarna på vår strand.



Första besöket i härliga Tulum.



Vi har även hunnit med många poolbad.
I Mexico kryllar det av djur som vi inte är vana vid att runt om

 oss i det fria, överallt i hotellområdet fanns det vackra varaner.



Hotellet hade även många aktiviteter för barnen.
Något som Ellen och hennes kusiner gillade mycket :)



Vår härliga strand igen.




I Tulum igen och jag kan lätt säga att jag varit i paradiset på jorden.




Sista dagarna åkte vi på båt- och badutflykt, mycket mysigt.




En sak är säker jag är kär...
KÄR I MEXICO!!
Nu ska jag ta tag i tvätt och jetlag innan det är dags för Tegelviken på måndag.
Kram till er alla //Linda 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar